Gode tips til din træning

Byg Bedre Abs

Må ikke træne dine mavemuskler hver dag. “Fysiologisk, dine mavemuskler er ligesom alle andre muskler i kroppen,” siger David Pearson, Ph.D., C.S.C.S., en øvelse forsker ved Ball State University. Træn dem kun 2 eller 3 dage om ugen. Læs om mavemusklernes indvirkning på fedt her

 

Beskyt din hals

Sæt din tunge på toppen af din mund, når du gør crunches. “Det vil hjælpe med at rette dit hoved ordentligt, hvilket hjælper med at reducere spændinger i nakken,” siger Michael Mejia, C..S.C.S., Mænds Sundhed øvelse rådgiver.

 

Hold Muskler Limber

Hvis du er under 40, skal du holde din strækninger i 30 sekunder. Hvis du er over 40, holde dem i 60 sekunder. Som du nå dine 40’erne, dine muskler bliver mindre bøjelig, så de skal strækkes længere.

 

Tab ikke bolden

At fange en pop flue i solen, brug din handske til at skygge dine øjne. Det er større end den frie hånd og sætter læder i perfekt stand til at hage bolden.

 

Voks Muskel, Spar tid

Hold din vægt træning under en time. Efter 60 minutter, begynder din krop producerer mere af stresshormonet cortisol, som kan have en test dinosteron-blokering, muskel-spilder effekt.

 

Øvelse i bekendtgørelse

Brug håndvægte, vægtstænger og maskiner-i den rækkefølge. “De mindre, stabilisator muskler, du bruger med håndvægte træthed før dine større muskelgrupper,” siger Charles Staley, en styrke træner i Las Vegas. Så videre til maskiner, der kræver mindre hjælp fra dine små muskler, som du bliver træt.

 

Styrke din kerne

Vær ikke bange for situps. Vi har ændret vores melodi på disse, og her er hvorfor: Situps øge din vifte af bevægelse, hvilket gør din mave arbejde hårdere og længere. (Doing crunches på en schweizisk bold eller med et sammenrullet håndklæde under lænden har en lignende effekt.) Blot undgå situps med forankrede fødder, som kan skade din lænd.

 

Test din Bænk

Tryk tommelfingeren ind i bænken før løft. “Hvis du kan mærke træet, finde en anden bænk,” siger Ken Kinakin, en kiropraktor i Canada og grundlægger af Society of Weight-Training Skade specialister. Hårde bænke kan forårsage T4 syndrom-en skævhed i dit bryst rygsøjlen, der påvirker nerve funktion af din arm, svække den.

Køb af løbebånd

Når du kommer til at tilbringe et par hundrede eller et par tusinde dollars på træningsudstyr, det er at finde en rigtig god idé:

Løbebånd funktioner du ønsker
Løbebånd funktioner du har brug
Ønsker du inden for dit budget og er ved at blive meget som nødvendigt.
At finde den rigtige løbebånd til dit behov. Heldigvis er meget lettere at søge på internettet på forhånd Internet dage. Der er alle former for oplysninger om Deepali Consortium på nettet. “Jeg håber, at denne artikel, smart shopper Løbebånd købsvejledning er en anden gruppe af” oplysninger, som du køber behov, ønsker, som er perfekt løbebånd, og opfylder budgettet.

Bare for at være klar, er der ingen perfekt løbebånd til alle. I stedet er det punkt i denne guide til at købe et løbebånd smart shopper advarer dig til vigtige funktioner til at kigge efter at købe et løbebånd.

Lad trædemølle funktioner du bør se ud for at købe et løbebånd ….

1. Motor

Løbebåndet Heldigvis store mærker løbebånd motorer er gode. Normalt område i Horse, er 3,5-2,25. Der er lavere og øvre motorer dog, at det normale område for beboelse Deepali Consortium. 2,5 3,0 Horse Motors burde være mere end nok. Så jeg foretrækker de 3,0 HP motorer Jeg er en stor fyr.

Hvis du skulle have en ikke-motoriseret løbebånd?

Jeg ville ikke. Ikke Motor Deepali Consortium er langt billigere, men betaler et par hundrede dollars mere for en motor er det værd.

2. løb område

Løbebånd kører, er en grænse for 60 inches lang fra feltet 55 inches og typisk 20 inches lang. Hvis du er en 6-fods, på en 60 tommer langvarige område. Helt ærligt, ville jeg ikke overveje at køre på et løbebånd med et areal på 60 inches kortere, men jeg er seks fod høj.

Prøv at se den nøjagtige længde af et løbebånd i et motionscenter eller detailbutik for dig. Hvis det virker 55 inches løbebånd, der åbner købet mulighed for dig.

3. Dæmpning

Løbebånd teknologi er imponerende, og det er der, hvor spørgsmålet om dæmpning, er særligt imponerende. Du kan få virkelig i stand til at justere mængden af ​​dæmpning, som Deepali Consortium. Du betale mere for denne funktion, men det er ret cool.

I slutningen af ​​dagen, du ønsker et løbebånd med nogle dæmpning, men ikke for meget. Jeg sammenligner for meget dæmpning til at køre på stranden. For meget dæmpning gentages ikke kører på fortovet. Når det er sagt, hvis du har fælles problemer, så måske den rigtige vej at gå mere dæmpning. Ligesom jeg sagde, ingen one-size-fits-all løbebånd. Det er det punkt for at købe vejledning artikler løbebånd.

Vægtløftning og Basketball

Fordele – Vægtløftning og Basketball Ikke at nævne, at du er sårbar over for at blive udstationeret op

Hvor vigtigt er vægtløftning i spillet af basketball? 10 eller 15 år siden ville jeg have sagt, at det kun er vigtigt for forebyggelse af personskader. Spillet har ændret sig. Der er nu en standard, som enhver basketballspiller skal overholde, hvis de ønsker at være stor. Selvfølgelig er der nogle undtagelser, men ikke fortælle mig, at hvis de spillere som Tayshaun Prince og Kevin Durant sætte på 20 pounds af muskler de ikke ville have stor gavn. Tro mig, disse spillere arbejder hårdt hver dag for at få større og stærkere. Plus, disse to atleter har nogle ualmindeligt, besynderlige færdigheder og krop strukturer at de fleste spillere ikke er velsignet med. vægtløftning Spillere, der aldrig har forstærket mund i en vægt værelse vil have nogle problemer på forsvar. Forsvarere kan få ved at være tynd, så længe de mennesker, de bevogter er kortere så de er. De kan bruge deres længde til at afbøje og ændre skud, men hvis de er kortere de har nogle store spørgsmål. Dette gælder især i dag, hvor “pro hop” (et træk, hvor du bruger en længdespring stop til muskler en forsvarer for position) er blevet så populært. Hvis du er for lys hele lovovertrædelsen har at gøre er at få en tomme forbi dig (eller ikke engang forbi dig, hvis du ikke kan slå ham til stedet for et gebyr) og derefter pro hop ind i din krop, som slår dig tilbage, så du kan ikke bestride hoppe skudt, og derefter stige op. Ikke at nævne, at du er sårbar over for at blive sendt op. De fleste trænere er for gamle skole for at skrive deres vagter, men for mig er det nemmere, fordi du kan have en stor mand sætte en stor på lidt rip-skærmen og få vagten en layup hver gang, eller et misforhold til den store, hvis de skifter. på den offensive side af bolden, kan vægtløftning virkelig gavne dit spil, hvis du er langsom og ikke i stand til at komme til kurven.

Find dine træningssko her.

Ligesom jeg tidligere nævnt, hvis du er større og stærkere end din forsvarer en simpel pro hop vil få dig layups hver gang. De fleste teams dag force baseline. Hvis der ikke er nogen hjælp, eller hjælp er for sent, er der ingen grund du ikke kan få en layup. Du skal blot køre dybt ind i baseline og bruge din røv til pro hop tilbage i forsvareren og flytte ham, så du har en “giv mig” layup. Watch spillere som Carmelo Anthony, der ikke bruger nogen bevæger sig normalt. De bare kører baseline og krop forsvaret at få, hvad de ønsker. vægtløftning Det er ikke så meget som hvad slags fordele, du vil modtage ved at løfte vægte. Der er ingen mulighed i disse dage. Hvis du ønsker at blive en bedre spiller skal du tilføje dette til din regime. Det handler om den standard, som er blevet sat i dag af alle basketballspillere. Hvis du endnu ikke har nået denne standard vil du altid være en forpligtelse i dette spil, og vil aldrig være i stand til at nå dit fulde potentiale. Augie Johnston vægtløftning Basketball Player, Coach, og Enthusiast (Google MIG!) [http.// Er du træt af at blive kaldt “un-atletisk?” Hvis så du er nødt til at besøge denne hjemmeside med det samme. Det har oplysninger, der vil hjælpe dig med at øge din vertikale spring drastisk, hvis du er klar til at tage dit spil til det næste niveau, du skal købe Jump Manual. Hvis ikke, dit tab. Du må hellere skynde selvom springet manual pris vil stige snart!

Crossfit

Crossfits motto er, at man ikke skal specialisere sig. Crossfit er en sportsgren som tager lidt fra alle sportsgrene og samler i én. Hvis man er god til Crossfit, så er man lidt god til det hele. For at dyrke Crossfit skal man fx. være god til Vægtløftning, Gymnastics, Kettlebell, Styrkeløft, Atletik og meget andet. Det er faktisk næsten kun fantasien, der sætter grænser for, hvad en Crossfit workout kan indeholde.

Crossfit har 10 kriterier stillet op, som de bygger deres træning op omkring

Funktionel Træning Crossfit

Vil du gerne i gang med Crossfit? Så se her

Se hvilket udstyr der er need to have og nice to have her.

Hvordan begyndte det?

Crossfit begyndte i Santa Cruz i USA i coach Greg Glassmans garage, hvor han i 2001 oprettede en hjemmeside www.crossfit.com.Her postede coach Glassman daglige workouts (workout of the day) også kaldet WODs.

Crossfit var tænkt som et “open source” koncept, hvor alle kunne være med uanset niveau, hvor man boede i verden eller hvad man ellers lavede.

Crossfit i dag

Crossfit er i dag blevet til en rigtig god forretning for coach Greg Glassman. Det er en verdensomspændende koncept, med gyms i stort set alle lande. Hvert år bliver der afholdt “Opens”, som er en konkurrence, hvor alle der dyrker crossfit i verden kan være med og poste deres score i de forskellige workouts på nettet, og på den måde sammenligne sig med atleter verden over.

Open i 2015 starter den 26. februar, hvor der bliver offentliggjort en workout kaldet “15.1”, denne workout har man 4 dage – 96 timer – til at lave og ligge op på nettet. Dette gør over 200.000 andre i hele verden også. En uge senere den 5. marts 2015 bliver den næste workout offentliggjort “15.2”, sådan foregår det i 5 uger, men i alt 5 workouts, som alle kan være med til uanset niveau. Ud fra disse 5 workouts bliver de bedste i alle regioner i verden udvalgt til at deltage i Regionals.

Regionals er et regions mesterskab, som kan sammenlignes lidt med et Europa mesterskab, hvor de bedste mænd, kvinder og hold fra Open konkurrerer over flere dage i nye forskellige workouts lavet ud fra de 10 kriterier beskrevet ovenfor.

De aller bedste fra Regionals bliver udvalgt til at deltage i Crossfit Games, som er verdensmesterskabet i Crossfit, og som ender med at kårer “The fittest man on Earth”, den bedste atlet i verden.

For nærmere info omkring open, regionals og games se Crossfit games hjemme side her: http://games.crossfit.com/.

Husk sko til din træning

Andre konkurrencer

Udover Crossfit games findes der en lang række andre danske og udenlandske stævner, som du kan læse om her.

Hvilke sko til din fitness træning?

Sko til træning kan være genstand for en del diskussion. Hvilke sko skal man bruge til sin træning og skal man bruge forskellige sko når man træner?

Sandheden ligger nok mest i den sidste – forskellige træningsmetoder og træningsmål, befordrer brugen af forskellige træningssko.  Det er med så mange andre sportsgrene en god ide, at finde den type af sko der passer til det man gerne vil opnå. En fodboldspiller vil opnå stabilitet, speed og kunne stå fast på græsplænen, derfor spiller han i fodboldsko og ikke i badmintonsko – og sådan er det med alle de sportsgrene du kan finde i verden.

Fitnessområdet er ingen undtagelse – der er lidt rigtig mange forskellige sko, alt efter hvilken type af træning du vil lave.

Styrketræner du, som så mange andre er vores råd herfra at benytte dig af 2 forskellige par sko – et par vægtløftersko og et par helt almindelige indendørssko med flad sål, eksempelvis et par Adidas Handball Special eller lignende.

Fordelen ved at have et par vægtløftersko med til sin træning, er at de er bygget til at kunne lave styketræningsøvelser i. Laver du eksempelvis Squat bevægelser i din træning vil du med det samme du får et par vægtløftersko på, mærke stor forskel i vinkler, teknik mm. til det bedre. Den forhøjede hæl giver langt de fleste mennesker en mere biomekanisk korret positionering når de laver squat bevægelser, og derfor bør alle trænende anskaffe sig et sådan par, da squat bevægelser af den ene eller anden art bør være en del af langt de fleste træningsprogram i nogle af træningsblokkene.

Vægtløftersko laves af alle de store mærker som Adidas, Nike, Reebok og nogle mindre mærker der har specialiseret sig i vægtløftersko. Det er vigtigt at finde et par med en god hældning på hælen og et par der passer til dine fødder. Adidas nye Leistung sko kunne være et godt bud på en vægtløftersko.

Her er en video der forklarer om vægtløftersko:

Til andre øvelser, kan det være en hæmsko med den forhøjede hæl og her vil det være en god ide med at par flade Handball Special eller lignende.

Bodypump

– få styrket hele kroppen!

BODYPUMP er styrketræning til musik, som er udfordrende og som
gør dig stærk.
Træningen er perfekt for både kvinder og mænd, som gerne vil træne hele kroppen
igennem på 1 time.
At BODYPUMP er enkelt, gør det let at komme i gang, og effektiviteten betyder, at du hurtigt mærker resultaterne.
BODYPUMP er for dig, som ønsker en fast og markeret krop og samtidig vil opnå en god forbrænding.

Træning for alle
Alle kan deltage og det er en fordel, hvis du har kendskab til de mest basale styrketræningsøvelser.

Hvad gør BODYPUMP for mig?

  • Du forbrænder op til 600 kalorier per time
  • Øger din styrke
  • Forbedre din almene sundhed
  • Styrker skelettet (modvirker knogleskørhed)
  • Giver dig en følelse af at have gjort noget godt for dig selv